Bir kuruluşun prestiji ve müşterilerinin ona duyduğu güven kuruluşun en önemli sermayesidir. Müşteri memnuniyetinin önemi bu noktada ortaya çıkmaktadır. ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Standardı, müşteri odaklı ve sürekli gelişim felsefesiyle, müşteri memnuniyeti ve karlılık sağlamak için gerekli bir araçtır. Her türlü organizasyona, küçükten büyüğe, sanayiden hizmete, kamudan özel sektöre tüm gelişmelerin düzenli bir şekilde kayıt altına alınması, çözüm üretilmesi, gerekli düzeltici ve önleyici faaliyetlerin uygulanmasının sağlanması ve en kısa süre içerisinde müşteriye geri dönüşün sağlanması için ISO 10002 standardı gereklilikleri uygulanmalıdır. Uygulanacak bu sistemin kurumumuzun prestij ve marka değeri açısından önemi büyüktür.

HANGİ KURULUŞLAR İÇİN UYGUNDUR?

ISO 10002 müşterilerin beklentilerinin ötesinde hizmet vermeyi isteyen tüm kuruluşları